نوشته شده توسط : Rahim

انتخابی حرفه ای برای اسکن کردن ، ترتیب بخشیدن و به اشتراک گذاری مقالات شما.با استفاده از بخش مدیریت فایل های اسکن شده که بهترین نرم افزار موجود در بازار در این زمینه هست ، به فایل های خود نظم و ترتیبی بی نظیر ببخشید. PaperPort Professional 12 با استفاده از تکنولوژی PDF Creator اسکنی راحت و بسیار سریع و قوی را برای شما آماده می سازد.این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا تمامی فایل های اسکن شده را در Desktop مجازی نرم افزار ذخیره نمایید و در مواقع نیاز به جستجو در مطالب خود بپردازید. شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار را به صورت رایگان از وبسایت پي سي ايكس دریافت نمایید.

 

nua برترين نرم افزار اسكن دنيا به نام Nuance PaperPort Professional v12.0

 

 

source برترين نرم افزار اسكن دنيا به نام Nuance PaperPort Professional v12.0 توضیحات: در هنگام نصب نرم افزار چندین بار به شما تذکر داده می شود که Your Serial Number Is Invalid . به آن توجهی نکنید و به ادامه نصب بپردازید. در پایان نصب از شما می خواهد که نرم افزار را فعال کنید و پسوورد مربوطه را وارد نمایید. در این جا گزینه Remind me in 7 Days را انتخاب نمایید و تایید نمایید. حال پنجره دیگری باز می شود ، در این جا گزینه Activate Later را انتخاب نمایید . سپس دقت کنید که نرم افزار بسته باشد و حال به محل نصب نرم افزار رفته و فایل PPMV.exe که در پوشه Crack موجود هست را کپی نمایید.تیم پي سي ايكس امیدوار است از این نرم افزار بی نظیر لذت ببرید.

 

password برترين نرم افزار اسكن دنيا به نام Nuance PaperPort Professional v12.0پسورد فایل: www.downloadha.com

 

دانلود پارت اول:           MediaFire     Rapidshare     Direct Link

دانلود پارت دوم:           MediaFire     Rapidshare     Direct Link

 

 




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار کاربردی , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: نرم افزار براي scan , نرم افزار براي اديت اسكن , نرم افزار براي اسكن , نرم افزار براي اسكن عكس ها , نرم افزار براي اسكن متون , نرم افزار براي اسكنر ,
:: بازدید از این مطلب : 2387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: